Wednesday, November 14, 2012

Perlawanan Persahabatan Futsal: BKG vs KONSEMA

Satu lagi aktiviti santai yang menyihatkan, futsal persahabatan antara BKG dan KONSEMA. KONSEMA merupakan satu kumpulan bebas yang sering melakukan aktiviti-aktiviti bebas, amal, extreme dan santai, ia terdiri daripada belia-belia aktif yang sentiasa ingin mencuba sesuatu yang baru. KONSEMA adalah singkatan daripada Komuniti Sentuhan Belia Malaysia, KONSEMA juga pernah menggunakan perkhidmatan BKG dalam menjayakan program mereka menawan puncak Gunung Nuang via Hulu Langat.

Sejak dari itu perhubungan antara dua kumpulan ini semakin erat, sering bertukar - tukar aktiviti dan bertukar pendapat dalam meneruskan perjalanan membuat aktiviti sehinggalah tercetusnya idea melakukan aktiviti futsal persahabatan ini. Aktiviti ini juga bertujuan memperkenalkan BKG dan KONSEMA kepada ahli masing-masing selain dapat bersenam dan bersukan. 

Aktiviti: Futsal Persahabatan - BKG vs KONSEMA
Tarikh: 2 November 2012
Masa: 10pm - 12am
Tempat: Sport Planet Ampang, Kuala Lumpur








Ucapan terima kasih kepada pemain-pemain BKG kerana memberikan komitmen dalam menjayakan aktiviti ini, diharapkan aktiviti sihat seperti ini dapat diteruskan. BKG juga sedang cuba untuk mengadakan satu lagi perlawanan persahabatan bersama satu kumpulan pergunungan dimasa akan datang. Setinggi penghargaan khususnya kepada presiden KONSEMA iaitu Ajid kerana merealisasikan program ini serta semua pemain KONSEMA kerana turut sama menjayakan aktiviti ini. Semoga berjumpa lagi di lain program dan aktiviti.



No comments:

Post a Comment