Tuesday, July 3, 2012

Chemerong Berembun Lansir (1 - 3 Jun 2012)

Alhamdulillah berjaya aktiviti 1 Jun hingga 3 Jun lalu menawan Gunung Chemerong, Gunung Berembun dan Air Terjun Lansir. Aktiviti kali ini amat berbaloi walaupun bermandi peluh dan memerah kudrat untuk ke destinasi dituju, sesuatu yang amat menarik untuk pendaki-pendaki mencuba ke CBL ini. Apa yang boleh dikatakan disini adalah berbaloi sekiranya ke sini, pasti ada sifat kagum dengan keindahan ciptaan ALLAH ini. 



















Aktiviti ini dianjurkan oleh REDTOP, sebuah kumpulan outdoor dari Bangi. Seorang wakil BKG telah mengikuti aktiviti ini, dari pengalaman beliau ia benar-benar berbaloi dan pengurusan aktiviti dari REDTOP juga bagus selain dapat bertemu rakan-rakan outdoor yang lain. Kami dari BKG berkemungkinan besar akan mengadakan aktiviti ke CBL ini di aktiviti akan datang, InsyaALLAH.


Sentiasa nantikan aktiviti-aktiviti dari BKG dari semasa ke semasa, boleh ikuti kami juga di laman page facebook Budak Kaki Gunung. Segala perancangn sudah dibuat hanya nantikan pembaharuaan dan kemunculan perkara-perkara baru dalam BKG. YEAH!!!







8 comments:

  1. camana join aktiviti mcm ni? sy berminat

    ronoroazorro29@gmail.com

    ReplyDelete
  2. antara cbl and gunung stong-ayam kat kelntn tu mn lg best??

    ReplyDelete
  3. Kapten Atok: Selain boleh tgk aktiviti ni blog ini boleh juga tgk aktiviti ni page facebook kami Budak Kaki Gunung.. Segalanya ada disana, terima kasih kerana berminat dengan kumpulan kami.

    ReplyDelete
  4. Haqa: Stong Ayam kami belum pernah pergi lagi, bagi kami CBL tetap antara yang terbaik kerana taman bonsai dan air terjun nya yang memang indah.. BERBALOI

    ReplyDelete
  5. salam, boleh share tentatif perjalanan x? thanx =)

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum,,,
    boleh ke join team ni..
    tpi sy kat ganu keje sni...
    klau ade aktvti bleh sy join kan,,
    ni no sy 0125352028
    asyraf

    ReplyDelete
  7. assalamualaikum,,,
    boleh ke join team ni..
    tpi sy kat ganu keje sni...
    klau ade aktvti bleh sy join kan,,
    ni no sy 0125352028
    asyraf

    ReplyDelete