Sunday, January 29, 2012

Gunung Nuang: UITM Segamat, Johor

Alhamdulillah segalanya berjalan dengan lancar seperti yang dirancangkan, selesai sudah aktiviti yang dijalankan selama 3 hari 2 malam pada 27 - 29 Januari 2012. Peserta kali ini terdiri daripada pelajar-pelajar dari UITM Segamat, Johor. Seramai 28 orang peserta termasuk seorang Cik kaunselor sebagai pengiring menyertai aktiviti mendaki Gunung Nuang pada kali ini, daripada 28 orang peserta hanya lebih 15 orang peserta berjaya menawan puncak Gunung Nuang. Tahniah diucapkan kepada yang berjaya menawan puncak gunung, pada yang tidak berjaya anggap ini sebagai 1 permulaan. 


BKG menyusun sepuluh jari memohon keampunan sekiranya ada kekecewaan atau ada yang berkecil hati sepanjang kami menjadi guider , kami cuba memberikan yang terbaik kepada semua peserta. BKG menganggap aktiviti sebagai SUKSES kerana majoriti peserta berjaya menawan puncak gunung tertinggi di Selangor ini, kejayaan ini juga didorong dengan kekuatan mental dan fizikal para peserta. Diharapkan aktiviti ini dapat memberi motivasi kepada peserta untuk menjalani kehidupan seharian, kami disini mendoakan kejayaan kepada semua peserta. Semoga berjaya dalam hidup dan dapat mencapai cita-cita yang di impikan!
















InsyaALLAH kita bertemu lagi, jangan segan menghubungi kami untuk sebarang perkongsian aktiviti atau berkongsi sebarang pendapat dan juga ketidakpuashatian sepanjang aktiviti dijalankan. Kami disini pasti merindui aktiviti bersama pelajar-pelajar UITM Segamat Johor ini, anda semua memang terbaik. Like juga laman facebook kami  http://www.facebook.com/pages/Budak-KAKI-Gunung/350400928319786 (",)



4 comments:

  1. cool dh update :) can't wait gmbr lain dkt fb :) (Y)

    ReplyDelete
  2. ekspedisi gnung nuang terbek la..stu pnglaman yg xdpat d lpakan..best trsgt2

    ReplyDelete
  3. Nnt korang upload la gambar dlm fesbuk ye, kami nak tengok gak.. (:

    ReplyDelete
  4. eh...sje dok bce2 blog...tbe2 cm knal je team nih...i was there skali ngn u ols la...ade gk termasuk pic sy kt peak...wlopon sket je nmpk,ok la...haha

    ReplyDelete